Twitter je celosvětovou informační a konverzační platformou, kde veřejně a v reálném čase zaznívají názory ze všech koutů světa. Aby však představitelé byznysu mohli využít twitterových dat také v rozhodování, je potřeba oddělit relevantní informace od ostatních.
Toho IBM dosahuje tak, že data z Twitteru analyzuje a obohacuje v kombinaci s dalšími zdroji veřejných a obchodních dat jako jsou například předpovědi počasí, informace o prodejích, produktové statistiky a podobně. Odkrývají tak důležité korelace, které lze využít k praktickým poznatkům a konkrétním krokům při rozhodování.
Nové analytické služby IBM v cloudu pomohou firmám a vývojářům:
- Vytvářet sociální datové aplikace
Vývojáři a podnikatelé mohou prohledávat, rychle zkoumat a následně těžit informace z obohaceného twitterového obsahu a agregovaných poznatků prostřednictvím služby IBM Insights for Twitter na platformě Bluemix. - Propojovat sofistikované prediktivní analytické nástroje s twitterovými daty
Nástroje Watson Analytics nabízejí díky automatizovaným krokům organizace dat prediktivní analýzy a vizuální prezentace výstupů s možností okamžité aplikace twitterových dat do jakéhokoliv projektu. Díky tomu lze odhalit a vysvětlit skryté vzorce a vztahy, a tak i rychleji pochopit, proč dochází k určitým jevům, a co bude pravděpodobně následovat. - Snadněji analyzovat data z Twitteru
Vybraná clusterová konfigurace řešení BigInsights on Cloud s přednastaveným přístupem k twitterovému obsahu umožní klientům kombinovat data z Twitteru s kompletní nabídkou podnikového řešení IBM Enterprise Hadoop-as-a-Service, jež je rovněž dostupné prostřednictvím platformy IBM Bluemix.
K twitterovým datům má nyní přístup přes 4000 odborníků IBM školených v dovednostech, jak tato data obohatit o možnosti vyplývající z podnikových analytických nástrojů IBM a cloudových služeb.