Markéta Houštecká staví kořeny společnosti INBRAIT na ryze ženském elementu, přístupu a marketingu. Za cíl si klade propojit mužský IT svět se svými zkušenostmi z oblasti obchodu a marketingu, vybudovat novou důvěryhodnou značku na trhu IT v oblasti bodyshoppingu, založenou na dlouhodobém partnerství s vybranými IT specialisty, kterými zajišťuje širokou paletu služeb, a tak buduje kvalitní a dlouhodobé obchodní vztahy. Dále nabízí jistotu projektů, mimo jiné i v mateřské společnosti ARBES Technologies.

Úkolem Markéty Houštecké z pozice ředitelky je kompletní zastřešení obchodních i marketingových aktivit nově vzniklé dceřiné společnosti, posílení vztahů se stávajícími klienty a navázání spolupráce s klienty v nových segmentech na českém trhu a slovenském trhu.

Před příchodem do INBRAIT se Markéta Houštecká věnovala kompletní strategii B2B marketingu divize Air Solution and Information Displays společnosti LG. V oblasti partnerského prodeje pečovala o partnery, plánovala a připravovala veškeré marketingové aktivity. Do její gesce spadalo plánování rozpočtu, kampaní, B2B akcí v Čechách i v zahraničí, tvorba a výroba marketingových materiálů, účast na výstavách, marketingová komunikace či implementace nových produktů. Před nástupem do LG působila ve společnostech GE Aviation, T-Mobile, Laufen či Unilever.

Markéta Houštecká je milující manželkou a matkou dvou dětí. Ve volném čase se nově začala věnovat golfu, který ji, jak sama říká, nečekaně pohltil.