Filip Slováček (28) se v STRV bude starat o design zakázkových aplikací pro americké start-upy, pro které STRV pracuje. V portfoliu STRV jsou především klienti z nejvýznamnějších amerických inkubátorů 500 Startups a Y Combinator.

V letech 2010 až 2012 pracoval ve společnosti SYMBIO Digital, kde se staral o design webových stránek a mobilních aplikací pro klienty Ikea, Peugeot, T-Mobile, Pilsner Urquell nebo ČSOB. Následovalo půlroční působení v americké společnosti Fantasy Interactive, kde pracoval pro klienty Microsoft, Pfizer nebo Nickelodeon. Od března 2013 pracoval 10 měsíců pro pražskou agenturu Striker Digital. Již od ledna 2013 se věnuje také poskytování grafických a designérských služeb pod značkou slvczch.com.

 

 

STRV plánuje rozvoj obchodních aktivit výhradně ve Spojených státech amerických, kde má tři pobočky – San Francisko, Los Angeles, New York. „V růstu se inspirujeme úspěšnými projekty, jako je například Uber. Prosazení se v USA trvalo téměř tři roky, jednu dobu jsme to dokonce vzdávali. Loňský rok byl pro nás přelomový, firma rostla raketovou rychlostí, kanceláře nám začínaly být malé. Protože se nám daří vyvíjet zakázkové projekty pro klienty rychle a kvalitně, oslovuje nás měsíčně řada amerických start-upů. Z tohoto důvodu budeme nadále rychle personálně růst, kdy základem naší další expanze se stanou nové kanceláře v Karlíně, které nabídnou moderní zázemí,“ říká Smid, spoluzakladatel a COO firmy, který vede růstové aktivity.