Jan Bruder působil jako byznysový analytik v ČSOB a posléze zde povýšil na roli odborného konzultanta managementu. V loňském roce přešel do MALL Pay jako Program Manager zodpovědný za řízení integračních projektů s poskytovatelem bankovních služeb. Na pozici obchodního ředitele přešel v letošním roce. Jeho cílem je provést reorganizaci celého obchodního oddělení, doplnit nové obchodníky, připravit strategii pro jednání s e-commerce subjekty včetně jejich prioritizace a výrazně zjednodušit a tím i zrychlit integraci nových partnerů. Jeho letošním cílem je integrovat MALL Pay ve spolupráci s partnery do vyšších desítek nových e-shopů.

“Jednoznačně věřím, že budoucnost e-commerce je v plně proklientském přístupu. Myslím si, že MALL Pay je díky svému positioningu ‚hlavního partnera pro běžné online nákupy‘ předurčen k tomu stát se jednou z důležitých služeb pro všechny e-shopy. Ekosystém, který budujeme, se v principu osvědčil v zahraničí a není důvod, proč by nepomohl k růstu také českým hráčům. Navázat letos spolupráci s vyššími desítkami nových e-shopů je tedy reálný cíl.” věří Jan Bruder, obchodní ředitel MALL Pay.

Bruder zároveň uvedl, že v rámci akvizice chce stavět na schopnosti MALL Pay rychle a efektivně reagovat na potřeby e-shopů. “Česká e-commerce dozrála do fáze, kdy růst přestal být pro každého. Zároveň se na ní objevují další příležitosti – především v nových zákaznických skupinách. Rozšiřováním portfolia platebních metod pomáháme zatraktivňovat nákupní proces, snižovat retenci a posilovat e-shopům udržitelný růst,” zmiňuje Bruder.

Pro MALL Pay bude letošní rok zlomový – v nedávné době se plně integroval do platební brány ČSOB, která ho přiblíží stovkám nových partnerů, na uvedení čeká také VIP účet s platební kartou a další služby. Odloženka, kterou momentálně nabízí jako svou hlavní službu, je zároveň na vzestupu a je považována za nejrychleji rostoucí platební metodu současnosti.