Řešení bude nasazeno nad celou skupinou 73 pětihvězdičkových hotelů ve 31 zemích v Evropě, na Středním východě, v Africe a Asii a bude sloužit jako jednotná business intelligence platforma doplňující již dříve nasazené řešení pro řízení tržeb Infor EzRMS.

Kombinace obou řešení integrovaných s celopodnikovým finančním systémem (ERP) dovolí řetězci Kempinski konsolidovat a analyzovat finanční, provozní a výkonnostní data z více zdrojů, což má umožnit rychlejší a kvalifikovanější rozhodování a komplexnější pohled na predikování, příjmy a náklady.

Infor d/EPM - BI řešení přizpůsobené odvětví pohostinství - je platformou pro finanční konsolidaci, rozpočtování, plánování a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI). Podnikům má pomoci porozumět rizikům, výkonnosti a vlivu nejrůznějších rozhodnutí na konkrétní organizaci, region a celou skupinu.

Nasazením zmíněné platformy tak skupina Kempinski získá jednotnou platformu poskytující podrobný pohled na specifické obchodní faktory. Poprvé bude mít přístup k informacím o výkonnosti celé skupiny v reálném čase a možnost vytvářet konzistentnější strategii v oblasti řízení poptávky, distribuce a zákaznických analýz. Infor d/EPM využívá middlewarovou technologii Infor ION, která jej integruje s finančními systémy skupiny Kempinski, řešením Infor EzRMS a systémy jiných výrobců. Do systému Infor d/EPM jsou automaticky posílána data z nejrůznějších zdrojů, včetně řízení predikce příjmů, financí, provozu, poptávky a reputace, což eliminuje dosavadní pracné manuální procesy konsolidace prováděné každý měsíc.

BI řešení poskytuje na rolích postavené přehledy v obecných či konfigurovatelných obrazovkách s jasně vypovídajícími hodnotami určenými pro podporu rozhodování na všech úrovních. Ředitelé a manažeři jednotlivých hotelů také mají těžit z jednoduššího webového a mobilního přístupu.

Od roku 2014 nasazují hotely řetězce Kempinski také řešení Infor EzRMS, mezi prvními byly Adlon Hotel Kempinski v Berlíně, Kempinski Hotel Vier Jahreszeiten Munich, Grand Hotel Kempinski Geneva, Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center, Ciragan Palace Kempinski v Istanbulu a Emirates Palace Hotel v Abú Dhabi. Toto řešení pro řízení příjmů (RMS - Revenue Management System) je poskytováno v SaaS (Software-as-a-Service) modelu. S transakční funkcionalitou pro řízení celkového obratu skupiny pomáhá lépe řídit příjmy a umožňuje jednotlivým manažerům porozumět provozu svého hotelu a integrovat relevantní informace s využitím kontextových analýz.


Článek byl publikován v ICT revue 3/2016.